il turno

While creating “la ricerca”, I was also further researching my abstract videos, and found a new form to translate the basis of the screen, and its working, into a visual work. The pixels start gliding from the top of the bottom, while at the same time parts of the screen are deconstructed into color. 

The analogy of the aesthetic corresponded with the end of “Inferno” of Dante’s “La Divina Commedia”, where the world turns upside down to reveal Purgatorio.

n/a
2017-2018
Jean-Marie Petyt
Els Wydaeghe
Dilum Coppens
Dilum Coppens
Dilum Coppens
Dilum Coppens
Dilum Coppens
Elsa van den Hoogen
Elsa van den Hoogen
Myriam Michiels
Carine Van Steirteghem
Jean-Marie Petyt
Elsa van den Hoogen
Elsa van den Hoogen
Elsa van den Hoogen
Elsa van den Hoogen
Nousjka Daniëls
Myriam Michiels
Myriam Michiels
Hannelore Nuyttens
Hannelore Nuyttens
Hannelore Nuyttens
Hannelore Nuyttens
Hannelore Nuyttens
Hannelore Nuyttens
Elsa van den Hoogen
Elsa van den Hoogen
Elsa van den Hoogen
Elsa van den Hoogen
Myriam Michiels
Fabienne Verhulsel
Christine Marchand
Christine Marchand
Christine Marchand
Lauke Huys
Christine Marchand
Christine Marchand
Christine Marchand
Kristien Hubrechts
Sophie Van Hoecke
Tom Veys
Leen Sterkens
Leen Sterkens
Leen Sterkens
Leen Sterkens
Joachim Dumoulin
Joachim Dumoulin
Fabienne Verhulsel
Yoni De Muynck
M.Marx Marx (Mard Reifferscheidt)
frieke verle
Jan Verwée
Jan Verwée
Jan Verwée
Jan Verwée
Jan Verwée
Jan Verwée
Jan Verwée
Jan Verwée
Jan Verwée
Jan Verwée
Nousjka Daniëls
Elisabeth Bracke
Elisabeth Bracke
Fabienne Verhulsel
Ellen Proost
Ellen Proost
Ellen Proost
Jeroen Goubert
Jeroen Goubert
Jeroen Goubert
Jeroen Goubert
Jeroen Goubert
Jeroen Goubert
Jeroen Goubert
Jeroen Goubert
COLETTE CLEEREN
Martha Vanhoof
marjoke schulten
marjoke schulten
Christine Marchand
Sebastian Josep Ferran
Sebastian Josep Ferran
Sebastian Josep Ferran
Jean-Marie Petyt
Jean-Marie Petyt
Sebastian Josep Ferran
Elsa van den Hoogen
Elsa van den Hoogen
Elsa van den Hoogen
Elsa van den Hoogen
Els Wydaeghe